Tuesday, May 25, 2010

TAG from SHEYPULL

trimas sgt kpd INCHIK SHEYPULL coz tag me..;)

Tindakan anda bila dengar bunyi kilat & petir?
jerit mama ,papa &my sis!

Reaksi bila orang mengutuk anda?
senyum je..tq yea sbb kutuk sye..;)

Reaksi bila terjumpa ngan artis kesukaan?
wow!senyum smbil ckp kt my sis "eh,mcm knal je..."

maxis or celcom?
celcom..num bru nie..;)

3 bad habits ?
  • cpt mrh
  • when i want something,i will get it..
  • cpt maafkn org walaupn org tu yg cri psal...
Apa yang anda lakukan bila orang lain sibuk dengan hal anda?
don't interfere my problems or my stuff!i need my privacy!

Adakah anda mempunyai ramai peminat?
nope...just frens..mne ad pmnat le..bkn miss world pn..

Apakah reaksi anda bila terkentut busuk / kuat di khalayak ramai?
mke mle brubah..ops!rseny blm pnah itu terjdi kot..

RANDOM QUESTION ABOUT UR RELATIONSHIP
*since i am single,so all the questions will be answered based on my relationship with my ex-bf..

The date that u have declared with ur first couple ?
on my 16th burfday..16 march 2008..

Apa yang anda lakukan sekiranya anda merindui bf anda?
call him..or tgk pic dy..

Adakah anda mempercayai bf anda 100%?
yup..i trust him 100%!he's the best!

How's ur first date with ur first couple?
mse tu kt jusco..mmg best gle..double date wif my fren..

Adakah anda rasa bf anda pandai pujuk?
pndai pjuk & pndai make me cry like crazy..he is sweet!

Reaksi & tindakan anda bila bf anda menghabiskan kredit utk orang len?
he never did that to me..he is just wonderful..

What are u going to do if ur besties have a relation with ur ex?
he will never did that..coz my besties knows his attitude..

Adakah anda akan menelefon bf anda sekiranya disuruh?
of course..almost all the time we talk..

Reaksi anda sekiranya bf anda masih berhubung dengan ex dia?
mst le mrah gle & mrajuk gle2..cmburu le ktekn..

-tq sheypull!-

No comments: