Monday, December 24, 2012

First Date with LOVE

after a month bersama, ni FIRST time ever i am gonna meet my love..
pergh NERVOUS giler-giler ! before this tak pernah pun rase nervous camni..
FIRST DATE kat JUSCO IPOH.
ade kat setengah jam minie duk kat dalam bilik mekap kat toilet tu..punye la nervous giler-giler!
lepas tu minie gagahkan diri keluar..pastu boleh pulak menyorok kat MPH..
main sorok-sorok wif love..bile teringat balek, kelakar giler pulak..
pastu boleh pulak minie suruh love berjalan berulang-alik depan MPH..sorry love..hehehehehe..
pastu da berulang-alik depan MPH, love suh minie keluar sebab dah terkantoi tempat sorok minie..
berjumpa lah akhirnya face to face minie wif love..bile da jumpe,kitaorang g tengok tiket wayang..
dah beli tiket wayang, pergi lepak di MCD..bersembang-sembang sambil makan..snap gambar..
then, tiba mase tuk tengok wayang..pas abes wayang, berjalan and snap pic lagi..
terasa berat hati pulak nak lepaskan love time nak balek..
thanx for the lovely date and thanx for loving me as i am. i love you more than anything else!

 
 
NOTA CINTA : You are my best friend, my boyfriend, my husband, my soul mate, my other half and my everything!
-first-

2 comments:

Fatimah Zahra said...

so sweet ehek :b

Minie Mickey said...

imah-jpc : hehehehe..thanx ! ^_^